آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

تولد فرشته من

1390/1/8 18:30
نویسنده : مامی آرشیدا
478 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تاریخ سونو گرفی 5 فروردین بود و تو خیال به دنیا اومدن نداشتی . 6 فروردین رفتیم دکتر و دکتر قبول کرد که سزارین انجام بده ومن بدون اینکه دردی داشته باشم تو بیمارستان بستری شدم ولی پزشکم یهو تغییر عقیده داد و گفت بهتری طبیعی باشه و آمپول فشار بهم زد و درد من از ساعت 8 شب 6 فروردین شزوع شد و تو بالاخره ساعت 6:15 صبح 7 فروردین به دنیا اومدی . با اینکه زایمان سختی داشتم اما همینکه تو به دنیا اومدی یه حس خوبی بهم دست داد که همه دردام رو یادم رفت اولین نگاهی که به صورتت کردم یاد بابایی افتادم نمیدونم چرا؟؟؟ وزنت 3690 گرم و قدت 51 

من مادر شدم                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)